sad_pvnDMEs57q



تابستون چه رنگایی رو با هم ست کنم ؟
12 04 1401

تابستون چه رنگایی رو با هم ست کنم ؟

تابستون پرشور ، تابستون پرنشاط ، شما هم این فصل رو با چنین صفت هایی در ذهن دارید ؟ یکی از جذابیت های تابستان گرم و پرشوق ، لباس های خوش رنگ  و شادش هستند . در این مقاله که ولگا برای شما اماده کرده مناسب ترین استایل هارو برای شما میگیم .

تابستونه و رنگ های روشن  ورنگارنگ از جمله انتخاب هایی هست که باید داشته باشیم . رنگ های روشن که از طرفداران بسیاری برخورداره با هرسلیقه ای متناسب هست .اگر از کسانی هستید که عادت دارن همیشه و همه جا لباس های تیره بپوشید باید کمی در این زطمینه تجدید نظر کنین .ولگا معتقد هست که باید دل رو به دریا بزنیم و از جذابیت های رنگ شاد استفاده کنیم .رنگ هایی مثل رنگ سفید و سبز و سبز زمردی و زرد کمرنگ و ابی اسمونی  و  رنگ ساحلی خاکی همگی از رنگ های تابستونی هستن .

 

1.رنگ طبیعت ، رنگ سبز

یکی از رنگ هایی که همیشه به چشم میاد رنگ سبزه ، با هر سلیقه ای جوره و کلی کالیته ی رنگی جذاب داره یکی از نمونه ست جذاب مانتو عروسکی کیتی کد1306 هست که خیلی دخترونه و پرطرفدار بود چرا ؟ بخاطر رنگ های جذابش و زیبایی در دوخت. پس یکی از این رنگ جذاب ، سبز هست .

 

 2 . صورتی و سرخابی درخشان ، پرشور و دوست داشتنی 

دومین رنگ جذاب سال ، رنگ صورتی برای ما دخترها یکی از رنگ های جذاب سال به حساب میاد این رنگ تابستونی خوشگل این روزها میشه با ابی اسمونی و پاستیلی ست کرد .اما این استایل حتی برای اقایان هم از جذابیت خاصی برخوردار است .

 

3. سومین رنگ قشنگ و آرامش بخش رنگ آبی آسمانی 

در روزهای طولانی تابستون وقتی میخواین با دوستتون برین بیرون به استایلتون یک تعادل ببخشید چجوری ؟ با ست کردن مانتو های ابی اسمونی و البته با پارچه های خنک ولگا. حتی اگه تموم استایلتون ابی کمرنگ باشه هیچی از جذابیت این رنگ و استایل شما کم نمیکنه 

 

 

4 . رنگ زرد کمرنگ ساده ولی درخشان

ساده بودن یکی از ویژگی های خوب است که بعضی از استایل ها رو جذب خودش مسکنه رنگ زرد و کلا رنگ زرد کمرنگ یکی از همون رنگ هایی است که به شما درخشش خاصی رو میده وکمتر گرمارو به خودش جذب میکنه  .

 

5 . رنگ خاکی ، رنگ ساحلی و دوست داشتنی

رنگ قشنگ خاکی اصلا برای همین فصله ، رنگ خاکی میتونه همون رنگ قشنگ و نابی باشه که تابستونتون رو جذاب تر بکنه این رنگ کاربرد فراوانی داره چون در دست ه رنگ های  خنثی قرار داره .

 

کالکشن تابستونه ولگاگالری برای دیدن رنگی رنگی های ولگا روی لینک ابی کلیک کن !

color of summer  برای مشاهده رنگ سال تابستون روی این لینک کلیک کنید .

پیشنهاد استایلیست هالیوودی برای تابستون برای توصیه های تابستون  روی این لینک کلیک کنید .