sad_pvnDMEs57q



معرفی سریال house of dragons
25 04 1401

معرفی سریال house of dragons

 

بازی سرنوشت ساز

لحظه شروع داستان سریال به حدود 300 سال پیش از رویداد های مختلف سریال بازی تاج و تخت باز می گردد.این بازه زمانی شاید در نگاه اول کمی زیاد به نظر برسداما در مقایسه با اسپین اف لغو شده این فرنچایز که نائومی واتس به عنوان ستاره اصلی ان انتخاب شده بود کاملا به سریال اصلی نزدیک است این پروژه ناشناس به اتفاقاتی در هزاران سال قبل از شروع هرچیزی که مخاطبین تلویزیون با ان اشنا هستند میپرداخت  .

 

 

تارگرین ها

بنا بود تا چگونگی شل گیری خاندان های اصلی سرزمین وستروس و ریشه وایت واکرها را به تصویر بکشد. بادرنظرگرفتن این نکته که جوامع مختلف وستروس از جوانب مختلفی رونق داشته و صدالبته مطابق همیشه اشفته بوده اند . این انتظار وجود که در زمان شروع داستان سریال خاندان اژدها و تعاملات سیاسی بیشتری وارد زندگی خاندان ها بشود میتوان انتظارداشت که  سلسله مراتب اجدادی کشورهای متخاصم و یک جنگ داخلی بسیار بزرگ المان های اصلی اتفاقات ان را شکل دهند . اگرچه که نیاز بهذکر نیست باید خاطر نشان کنیم که خاندان تارگرین پابرجا باقی می ماند . بنابراین باید انتظار تماشای اژدهایان قدرتمند و بی شماری را در این سریال درست پیش از ناپدید شدن ناگهانی شان داشته باشید .

همانطور که اشاره شده بود، اساس این داستان از رمان اتش و خون است این رمان به چگونگی اوج گرفتن و سپس سقوط خاندان تارگرین تا پیش از شروع سریال اصلی یا سری رمان های نغمه یخ و اتش می پردازد حدود دوسال از انشتار رسمی این رمان می گذرد و با مراجعه به ان می توانیم به اطلاعات بسیار مهمی حول داستان این پیش درامد دست پیدا کنیم .

در ادامه با معرفی جدید ترین کالکشن ولگا همراه باشید

کالکشن محرم ولگا

 

برای دیدن کالکشن محرم برروی لینک ابی رنگ کلیک کنید .