sad_pvnDMEs57q



معرفی سریال
23 01 1401

معرفی سریال

همانطور  که  دربالا  گفته  شد ، این سریال  محبوب  در سال 1994 از شبکه انبی سی پخش شد . داستان ان  هم  درباره  ی  ششش  دوست  است که در منهتن  نیویورک زندگی  میکنند  . محل فیلم  برداری  این سریال  هم در یکی  از ایالت های امریکا  یعنی  شهر نیویوک گرفته  شده .  بازیگران  این  سریال با  نمایش  بهترین بازیگری  خود  این  سریال  را به یکی  از محبوب  ترین شو های تماشای خانگی  تبدیل  کرد . 

این مجموعه کمدی توسط دیوید کرین  و مارتا کافمن ساخته شده که دارای  ده فصل  است . اگرچه  ممکن  است این تعداد ازفصل  برای مخاطب  زیادباشد. اما واقعا  این  سریال ارزش دیدن  دارد  تا اخرین  لحظه شمارو  میخکوب صندلی هایتان میکند  .کاراکتر های اصلی این  سریال جنیفر انیستون در نقش  ریچل گرین و کورتنی  کاکس ئر نقش مانیکا  گلر و لیسا کودرو در نقش فیبی بوفی و مت بلانک از  بازیگران  مرد  سریال درنقش جویی  تریبیانی و در  اخر متیو  پری و دیوید  شیمر  در نقش های  چندلر بینگ و دکتر راس  گلر  .

 

 

کارکتر های  بازیگران  عمیقا با  سریال  درگیر  شده و یکی  ازماندگارترین سریال های قرن  را رقم زدند. شخصیت  جویی  یکی از محبوب ترین کاراکتر های  این مجموعه  است که با چندلر هم خانه  است .در  این  بین  ریچل  گرین وارد رابطه ای عمیق  با  دکترراس گلر  میشود . و  فیبی بوفی شخصیت عجیب  اما در عین  حال  محبوب  است  که همیشه  در  پی  کمک به  دوستان  خود  درزندگی  است  در کنار  فیبی  مانیکا گلر که  همیشه  رویای سرآشپزی را  دارد هیچقوت از رویای  خود دست  نکشید  و  در اخر شخصیت چندلر  بینگ است که فضای  این داستان  را  به وجود میاورد. فضای  خودمانی  و مکانی مثل سنترال  پارک  در کنار این  بازیگران این  سریال  را  برای  همیشه محبوب ساخته .

در  اخر یکی  از محصولات  جدید  اما  پرطرفدار  ولگا رو  مشاهده  میکنین  که تا  فرصت  هست میتونین به راحتی  از  طریق لینک  زیر اینکا ررو سفارش  بدید .

 برای خرید انلاین شومیز هیچ روی لینک  ابی  رنگ  کلیک کنید .