sad_pvnDMEs57q



 معرفی سریال مهیج kingdom
05 03 1401

معرفی سریال مهیج kingdom

زامبی های سریال" kingdom " به شکل ویژه ای جذاب و ترسناک هستن این سریال  به گونه ای مرموزو پراز رمز و راز و راز شیوع بیماری  و گسترش ان را در پرده قرار می دهند که خود این موضوع نکته ای بسیار عالی و تعلیق افرین است .از طرف دیگر نحوه روایت داستان و معرفی شخصیت  ها نیز واقعا منحصر به فرد است. همچنین نحوه پوشش سکانس های ترسناک نیز به میزان کافی حرفه ای است. سازندگان این سریال با استفاده از ترس های کلاسیک بقا محور در محیط های ناشناخته ، توانسته اند با ظرافتی خاص خون تازه ای به ژانر زامبی تزریق کنند .

 

این سریال که دو فصل دارد و البته انتظار برای فصل سوم هم هست.درفصل اول شباهت هایی به بازی تاج و تخت " game of thrones "  هم مشاهده میشود ، چرا که ما در این سریال  مانند بازی تاج و تخت شاهد کارکردهای بازی استراتژیک سیاسی و ترکیب ان با دیوانگی بی حد مدگان متحرک هستیم . در فصل دوم این سریال با دو قسمت چشمگیر شروع می شود. که نهتنها خشونتی افسارگسیخته را با صحنه های اکشن و جذاب به نمای میگذارد .ازنظر ولگا نکته ی مثبت شاخص این سریال محو نشدن هیجان از نقطه شروع تا پایان فصل هست. در پایان هر قسمت بینندگان با یک حادثه یا مطلبی روبرو میسازد که ان ها را وادار به دیدن قسمت های بعدی میکند . در پایان هم باید گفت الان فصل سوم بسیار خواستنی در به نظر می اید . امیدوارم اخر هفته ای خوبی در انتظار شما باشد .اگر در انتظار دیدن سریالی با ژانر زامبی هستید حتما این سریال رو دنبال کنین .

 

در ادامه معرفی یکی از  کارهای جدید و قشنگ که تکرار شده رو در ولگا معرفی میکنم که در کنار تماشای یک سریال خوب بتونین به راحتی مدل جذاب رو هم به لیست خریدتوناضافه کنین و  با ارامش منتظر فصل بعدی این سریال باشید .

برای خرید انلاین مانتو عروسکی ماهور روی لینک ابی رنگ کلیک کنید .