sad_pvnDMEs57q



معرفی فیلم جدید  UNCHARTED
15 02 1401

معرفی فیلم جدید UNCHARTED

ولگا همانطور که در بالا به ان اشاره داشت در پی معرفی سریال جدید تام هالند مهمان سینمای خانگی شماست . اگر درنظر دارید که اخر این هفته با سریال جذاب و ماجراجویانه به خانه های خود هیجان ببخشید پیشنهاد ما فیلم جدید uncharted  کاری دیگر از بازیگر معروف هالیوودی یعنی تام هالند هست .

داستان این فیلم از انجا اغاز میشود که یک جوان باهوش به نام ناتان (نت) دریک در پی کشف گنجی بزرگ ماجراجویی خطرناکی را اغاز میکنند در خالاصه ی این فیلم میتوان اینگونه نظر بدهیم که این دو برادر یعنی نیت و سام هنگام تلاش برای دزدیدن یک نقشه  ی باستانی توسط نگهبان موزه دستگیر میشوند .

 

یتیم خانه ای که از دو برادر نگهداری  میکند میخواهد سام  را تحویل پلیس بدهد به همین دلیل او تصمیم میگیرد که فرار کند ولی به نیت قول میدهد که دوباره اورا پیدا میکند این ماجراجویی هم حول محور همکاری با شریک خودش یعنی سالاوان میگردد که باهم در پی کشف ناشناخته های دنیای اکشن هستند .

 

دراخر، ولگا یکی از قشنگ ترین و پرفروش ترین مانتوی بهاره یعنی " مانتوجلو بسته استین پفی " رو به شما معرفی میکنه که با خریدی اسان بتونین در عین حال شیک پوش ترین باشید .این مانتو درحالی که راحته خیلی هم توی رنگبندی ها از بقیه مانتوهای ما جلوزده .برای خرید راحت میتونین روی لینک ابی رنگ بعد عکس ها قرارداده شده کلیک کنید . جنس این مانتو هم داکرون هست که تو پست های قبلی ولگا از جنس خوب این پارچه ی بهاره برای شما مطالبی رو قراردادیم .

برای سفارش مانتو جلوبسته استین پفی روی لینک ابی رنگ کلیک کنید .