sad_pvnDMEs57q



برای بهار چه جنس پارچه ای بپوشم ؟
07 02 1401

برای بهار چه جنس پارچه ای بپوشم ؟

برای خانوم ها داشتن ظاهری مناسب و زیبا از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است . پرکاربردترین لباسی که خانم ها در ایران از ان استفاده میکنند مانتو است .مانتوها انواع مختلفی دارند که از نظر پارچه ،نوع دوخت، مدل و ... با هم متفاوتند .مانتو در کنار این که نوعی پوشش برای بانوان به شمار می اید .میتواند طرز تفکر و شخصیت صاحب ان را نیز نشان دهد پس داشتن مانتوی مناسب و در خور برای بانوان بسیار حائز اهمیت است .پارچه های بهاری که پرطرفدار هستن وال اسلپ و کتیبه و سزار و لوتوس هستند که برای اشنایی بیشتر در ادامه میتونین با ما همراه باشید .

تترون

در ابتدا ، پارچه ی تترون رو باید معرفی کنیم . این نوع پارچه که بسیار کاربردی است .پارچه ی تترون از الیاف پلی استر با کیفیت بالا و همچنین الیاف سلولوزی پنبه تشکیل شده شاید یکی از دلایل استقبال بالا از این نوع پارچه خنک بودن پارچه ، داشتن وزن بسیار سبک  و ثبات رنگی بالا در  طی شست و شو های مکرر باشد .

 

برای خرید  شومیز تترون راه راه روی لینک ابی کلیک کنید .

ابروبادی

پارچه ابروبادی ، در موضوع دوم ما قرار گرفت، این نوع پارچه باز در این فصل طرفداران به خصوص خودشون رو داره . این پارچه معمولا خنک و سبک هستند و میتونن جز انتخاب های خیلی خوب برای مانتو های خنک تابستونی ، انواع شومیز و بلوز نیز باشند . این پارچه ها هو دارای رنگ بندی متنوعی هستند و هم استایل جذابی برای شما به همراه میارند .

برای خرید  ست مانتو و شلوار ابروبادی روی لینک ابی کلیک کنید .

داکرون

سومین معرفی این بخش ، پارچه ی داکرون هست . این نوع پارچه به دلیل جنس انعطاف پذیر وخنک و سبک برای فصل بهار و تابستان بهترین گزینه هستند.خصوصیت داکرون که به همین دلیل از معروفیتی بابا برخوردار است مقاوم بودن در برابر حرارت و دوام وعمرطولانی و در اخر قیمت مناسب هست .

برای خرید  داکرون عروسکی استین دکمه روی لینک ابی کلیک کنید .

نازلی

چهارمین نوع پارچه ، پارچه نازلی است ، این نوع پارچه یکی از راحت ترین کارهای حریر هم به شمار میرود که مخصوص همین فصل های بهار و تابستان است .جنس این پارچه از الیاف نخ است شما میتونین با پوشیدن این مانتو در تمامی مجالش احساس خوش استایل و شیک پوشی کنید .

برای خرید  مانتو عروسکی نازلی روی لینک ابی کلیک کنید .